مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25اقتصادي

روند افزایش دما ادامه دارد


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا چهارشنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی می شود و از این رو در شهر های صنعتی و پر جمعیت نظیر اراک، اصفهان، تبریز، اهواز، تهران، کرج و قم با افزایش آلاینده ها مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تا پنجشنبه روند افزایش دما را داریم، افزود: بیشترین مقدار افزایش دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل رخ می دهد و دمای هوا در این مناطق 6 تا 12 درجه افزایش می یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه احتمال سقوط برف و وقوع بهمن در دامنه های رشته کوه البرز وجود دارد، اظهار کرد: از پنجشنبه یک سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود و موجب آغاز بارش ها در مناطق غرب و شمال غرب کشور می گردد.

گودرزی ادامه داد: این سامانه بارشی جمعه تقویت می شود و علاوه بر شمال غرب و غرب در جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز هم بارش رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه فردا سه شنبه آب های خلیج فارس به شدت مواج و متلاطم هستند، در خصوص آخرین وضعیت آب هوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران صاف است و در بعضی ساعات غبار محلی دارد و دمای تهران امروز یک درجه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش دما ادامه دارد

روند افزایش دما ادامه دارد