مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-25اقتصادي

طرح مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران در جلسه سران قوا


بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران زیمنس در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و حتی در جلسه اقتصادی سران 3 قوه مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کریم یاوری در بازدید از کارخانجات مخابراتی ایران (زیمنس) خدمت به عرصه تولید و بنگاه های اقتصادی را در شرایط کنونی امر مهمی دانست و گفت: رفع مشکلاتی که اکنون زیمنس با آن مواجه است از چند طریق ممکن خواهد بود.

وی افزود: طرح موانع کنونی پیش روی این واحد تولیدی باسابقه که اغلب در حوزه بانکی است در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور باید با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: در صورت عدم نتیجه و رفع نشدن مشکلات این کارخانه این ظرفیت وجود دارد که با تصویب اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، مشکلات این واحد تولیدی در جلسه اقتصادی سران قوا مطرح و برای رفع آن چاره اندیشی شود.

مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ظرفیت اشتغالزایی زیمنس بسیار بیشتر از وضعیت کنونی است و این واحد تولیدی قادر است برای بیش از 4 هزار نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کند در صورتی که اکنون به دلیل موانع و مشکلات پیش روی این واحد با کمتر از 10 درصد ظرفیت و اشتغال حدود 400 نفر مشغول به فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران در جلسه سران قوا

طرح مشکلات کارخانجات مخابراتی ایران در جلسه سران قوا