مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد محرم زاده اظهار داشت: در این رابطه صندوقی تحت عنوان اقساط بازگشتی از سوی مردم، مالیات خانه های خالی و کمک دولت به حساب این صندوق واریز می شود.

- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با ورود مجلس، سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، احمد محرم زاده اظهار داشت: در این رابطه صندوقی تحت عنوان اقساط بازگشتی از سوی مردم، مالیات خانه های خالی و کمک دولت به حساب این صندوق واریز می شود.

وی افزود: تمامی سازوکارهای لازم برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی اندیشیده و این طرح کمیسیون عمران نیز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رأی آورد، البته ریاست صندوق تأمین مالی مسکن که مجلس آن را تصویب کرده با شخص وزیر راه و شهرسازی است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در طرح ساخت مسکن؛ زمین هایی با قرارداد 99 ساله در اختیار طرح خواهد گذاشت و از طرفی مکلف به تأمین زیرساخت های لازم نیز خواهد بود.

محرم زاده با ذکر این که یک میلیون واحد مسکونی شامل 800 هزار واحد در شهرها و 200 هزار واحد در روستاها احداث می شود، گفت: اولویت واحدهای مسکونی با خانواده های فاقد مسکن و اقشار کم درآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته می شود

سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته می شود