مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25بين الملل

فرانسه: یافتن راهکاری برای بازگشت به برجام اجتناب ناپذیر است


وزیر خارجه فرانسه با ابراز تردید درباره موثر بودن تحریم های ایران از سوی ترامپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده، در عین حال ادعاهای تکراری خود درخصوص جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر مطرح کرد و خواستار یافتن راهی برای بازگشت به برجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه فرانسه در ادامه رویکرد یکی به نعل و یکی به میخ زدن های پاریس در قبال برجام، رویکرد فشار حداکثری ترامپ در قبال ایران را شکست خورده دانست و خواستار یافتن راهکاری برای بازگشت به برجام شد.

ژان ایو لودریان در گفت و گو با رسانه فرانسوی "رادیو فرانس انتر"، با ابراز تردید درباره موثر بودن تحریم های ایران از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده، در عین حال ادعاهای تکراری خود درخصوص جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر مطرح کرد.

او که چند روز پیش نیز ادعاهای واهی درمورد ایران مطرح کرده بود، در گفت و گوی روز گذشته با رادیو فرانس انتر مدعی شد رویکرد فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ ایران را به سمت دستیابی به سلاح هسته ای سوق داده است.

لودریان که کشورش یکی از معدود صاحبان سلاح هسته ای در جهان است و رد پای آن در تامین سلاح و تجهیزات نظامی برای کشورهای ناقض حقوق بشر نظیر عربستان سعودی در جنگ علیه مردم یمن به وضوح دیده می شود، ادعا کرد: وضعیت بسیار خطرناک اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: یافتن راهکاری برای بازگشت به برجام اجتناب ناپذیر است

فرانسه: یافتن راهکاری برای بازگشت به برجام اجتناب ناپذیر است