مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-25سياسي

بغض های فروخفته


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل لطفی؛ چیزی که مشخص است، این است که یک اتفاقی افتاده است و شخصی که خود، به عنوان قانونگذار، باید پاسبان قانون باشد، - باید گفت طی اتفاقاتی که رخ می دهد، اصل مسائل برایمان فرع شده است و به خاطر تکرار این روند و همیشه هیجانی شدن فضا، همیشه به سراغ عیان کردن بغض های سیاسی و اجتماعی و فکری خود رفته ایم.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل لطفی؛ چیزی که مشخص است، این است که یک اتفاقی افتاده است و شخصی که خود، به عنوان قانونگذار، باید پاسبان قانون باشد، تخطی کرده و سعی بر سوء استفاده از جایگاه خود کرده است.

مسئله را هم بهتر است به یک سیلی و اینکه آیا شخص مذکور آن سیلی را زده است یانه، تقلیل ندهیم و نخواهیم با هیجانی کردن صرف فضا، اصل مسئله را فراموش و سراغ تحلیل های سیاسی نمای فیک برویم.

اما چیزی که در این بین و در این اتفاقات حائز اهمیت است، این است که چرا اینقدر بغض؟ چرا تا یک مسئله یا اتفاقی میفتد، اینقدر سریع تمامی گروه ها با عقاید مختلف و ناهمسان، با شروع روند تولیدات غیرواقعی و غیرمستدل و تشدید فضای هیجانی موجود، علاوه بر آنکه اصل مسائل را به حاشیه برده، لاعث تنفر و بغض بیشتر نسبت به همه جای این کشور و مسئولین آن می شود؟ مسئله ای که بار ها و بار ها در طی چندین ماه و چندین سال اخیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغض های فروخفته

بغض های فروخفته