مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-25سياسي

روح حاکم بر تحول بودجه 1400 در مجلس رفع تبعیض است/ اولویت را به مناطق محروم دادیم


روح حاکم بر تحول بودجه 1400 در مجلس رفع تبعیض است و اولویت را به مناطق محروم داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف شب گذشته در برنامه تلویزیونی حماسه ماندگار به مناسبت واقعه ششم بهمن ماه سال 1360 آمل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی (ره) و ایام دهه فجر، گفت: واقعه 1360 آمل نمادی از مقاومت مردم و حضور آن ها در همه صحنه هاست، همان چیزی که امروز کمتر به آن توجه شده است.

وقتی از واقعه ششم بهمن آمل یاد می کنیم نشان می دهد باورهای انقلاب ما برخواسته از مکتب اهل بیت و قرآن است و اینکه مردم چگونه از انقلاب دفاع کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: شهر هزار سنگر آمل دارای چهره های بزرگ روحانیت همچون حضرت آیت الله حسن زاده آملی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله میرزاهاشم آملی است که در دوران جنگ در کنار رزمندگان لشگر 25 کربلا بودند، از این رو یاد همه شهدای این استان و 40 شهید و یک شهیده طاهره واقعه ششم بهمن سال 1360 آمل را گرامی می داریم.

وی یادآور شد: تاریخ نشان داده مردم مازندران و جوانان آن ها در هر مقطعی در صحنه حضور پیدا کردند و جوانان و مردم عزیزما باید بدانند از جای جای غرب کشور، کوه های سربه فلک کشیده کردستان تا دهانه فاو در منتهی الیه جنوب کشور نمادی از رشادت های مردم مازندران در طول دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح حاکم بر تحول بودجه 1400 در مجلس رفع تبعیض است/ اولویت را به مناطق محروم دادیم

روح حاکم بر تحول بودجه 1400 در مجلس رفع تبعیض است/ اولویت را به مناطق محروم دادیم