مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-25پزشكي

اهالی موسیقی برای مبتلایان به کرونا کنسرت می دهند


دومین فستیوال موسیقی ققنوس برای ادای احترام به کادر درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند، بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا تا حدی تغییر کرده و اجازه برگزاری اجرای صحنه ای به ما داده شده است، قصد دارم از این فرصت برای برگزاری دومین فستیوال موسیقی ققنوس استفاده کنم با این تفاوت که مخاطب فستیوال ما قشر خاصی از جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: مخاطب فستیوال ما امسال پزشکان، پرستاران و کادر درمان خواهند بود که الان دیگر حدود یک سال است، زندگی خود را وقف درمان بیماران مبتلا به کووید 19 کرده اند.

در این راستا جلساتی با مدیرکل دفتر موسیقی و 3 دانشگاه علوم پزشکی کشور داشته ام تا لیست بیمارستان هایی که درگیر کووید 19 بوده اند را در اختیار شرکت ققنوس قرار دهند.

توتونچیان همچنین توضیح داد: روند شناسایی جامعه هدف ما به این گونه خواهد بود که بیمارستان های درگیر کرونا فهرستی از همکاران خود را به ما ارائه خواهند داد و ما خودمان را موظف کرده ایم که به پرسنل درمانی (نه فقط پزشکان و پرستاران، بلکه همه عزیزانی که در این امر، سهیم بوده اند) به همراه یک نفر میهمان بلیت اختصاص دهیم و به امید خدا در این فستیوال به مدت 7 شب میزبان کادر محترم درمان باشیم که در این مدت زحمات بسیار زیادی برای کشور کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی موسیقی برای مبتلایان به کرونا کنسرت می دهند

اهالی موسیقی برای مبتلایان به کرونا کنسرت می دهند