مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-25ورزشي

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو 1400


ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو 1400 بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا است و بالغ بر 101 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

- اراک- رییس فدراسیون کونگ فو گفت: ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو 1400 بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا است و بالغ بر 101 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

رضا حیدری در گفت وگو با ، کشور وجهان در شرایط خاص قرار گرفت و این رقابت ها لغو شد.

وی افزود: در سال گذشته پس از اعلام فراخوان بالغ بر 101 کشور برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند، در حالی که تدارکات برای 62 کشور پیش بینی شده بود و این نشان می دهد هم اکنون این ورزش رزمی در شرایط ایده آل قرار دارد.

رییس فدراسیون کونک فو خاطر نشان کرد: بعد از ادغام شدن ورزش رزمی کونک فو و تبدیل آن به انجمن لازم بود برای ارتقا به فدراسیون حداقل کمیته المپیک 17 کشور ما را تأیید کنند و طی آن دو سال باید بالغ بر 100 میلیون یورو هزینه می کردیم.

اما از آنجایی که خداوند می خواست این ورزش رزمی در کشور پا بگیرد و جوانان مخلص و علاقمند گرد آن باشند، هم اکنون بدون پرداخت یک ریال حدود 25 کشور در آسیا کونک فو را در ایران تأیید کردند و حدود 18 کشور اروپایی و آفریقایی هم ما را تایید کردن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو 1400

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی کونگ فو 1400