مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-25اجتماعي

افزایش سقف هزینه های درمانی در قرارداد جدید بیمه فرهنگیان


مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به افزایش سقف پرداخت برخی شاخص ها در قرارداد جدید از تمدید قرارداد قبلی تا پایان بهمن خبر داد.

- گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: هنور قرار داد جدید بیمه ای منعقد نشده است و فعلا تا پایان بهمن قرار داد سال گذشته را تمدید کردیم و در حال بررسی شرایط برای انعقاد تفاهم نامه قرارداد جدید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ او ادامه داد: البته ممکن است تا قبل از همین ماه و به زودی قرار داد جدید بیمه معلمان منعقد شود و شرایطی هم برای این قرارداد در نظر گرفتیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سعی داریم شوک قیمتی در قرارداد جدید برای فرهنگیان ایجاد نشود، گفت: سعی داریم با در نظر گرفتن حداکثر امکانات در حد مقدور کمترین بار مالی ممکن را برای فرهنگیان در نظر بگیریم.

کریمی فر با بیان اینکه تغییراتی برای تعرفه های بیمه در نظر گرفتیم، گفت: سعی داریم تا در قرارداد جدید بیمه سقف هزینه های زایمان تا 3و نیم افزایش یابد همچنین تعرفه هزینه چشم پزشکی تا 30 درصد و هزینه لیزیک تا 2 میلیون افرایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف هزینه های درمانی در قرارداد جدید بیمه فرهنگیان

افزایش سقف هزینه های درمانی در قرارداد جدید بیمه فرهنگیان