مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-25پزشكي

مصرف چای داغ باعث ابتلا به سرطان معده می شود


یک فوق تخصص گوارش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت: در کشور سالانه حدود 130 هزار بیمار جدید مبتلا به سرطان شناسایی می شوند که خیلی از این افراد در مراحل پیشرفته به پزشک مراجعه می کنند و راهی جز شیمی درمانی و رادیوتراپی برای درمان آنها وجود ندارد.

- ایسنا/البرز یک فوق تخصص گوارش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت: در کشور سالانه حدود 130 هزار بیمار جدید مبتلا به سرطان شناسایی می شوند که خیلی از این افراد در مراحل پیشرفته به پزشک مراجعه می کنند و راهی جز شیمی درمانی و رادیوتراپی برای درمان آنها وجود ندارد.

دکتر امیر عباس واعظی در گفت و گو با ایسنا، در مورد پیشگیری از انواع سرطان با بیان اینکه کاهش تحرک و فعالیت های بدنی با مکانیسم های مختلف ممکن است سبب بروز سرطان شود، گفت: حتی اثر نشستن های طولانی مدت در مقابل تلوزیون و کامپیوتر یک عامل خطر برای سرطان های انتهای روده محسوب می شود .

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل سرطان های گوارشی افزایش سن و استعدادهای ژنتیکی افراد است، خاطرنشان کرد: رژیم با پروتیین های حیوانی بالا، رژیم پر چرب، کم شدن فیبر مواد غذایی، کم مصرف کردن آب و استرس های مختلف مخصوصاً استرس های عاطفی و استرس های روانی در تعدیل سیستم ایمنی بدن اهمیت زیادی دارد که می تواند باعث شود پیش سازهای سرط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف چای داغ باعث ابتلا به سرطان معده می شود

مصرف چای داغ باعث ابتلا به سرطان معده می شود