مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-25سياسي

رفتار نماینده مجلس با سرباز از نگاه یک حقوقدان


یک حقوقدان با اشاره به ماجرای درگیری یک نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: این رفتار توهین به جایگاه نمایندگی و حتی توهین به کسانی است که او را انتخاب کرده اند زیرا در وهله اول می پرسند این شخص نماینده کدام شهر بوده است.

- یک حقوقدان با اشاره به ماجرای درگیری یک نماینده مجلس با سرباز راهور گفت: این رفتار توهین به جایگاه نمایندگی و حتی توهین به کسانی است که او را انتخاب کرده اند زیرا در وهله اول می پرسند این شخص نماینده کدام شهر بوده است.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با ویدیوی منتشر شده ای که در آن یک سرباز پلیس راهور ادعا می کند که نماینده ی مجلس به او سیلی زده است گفت: قبلا دو سه مورد قضیه مشابه با این قضیه درباره نمایندگان مجلس اتفاق افتاده است، یکی از آن ها نماینده سراوان بود که با کارمند گمرک درگیر شد و یکی هم نماینده ارومیه بود که به خبرنگاری حمله کرد.

پس این قبیل مسائل سابقه دارد و متاسفانه برخورد آن چنانی هم با نمایندگان خاطی اتفاق نیافتاد.

این حقوقدان با اشاره به اهمیت قوه مقننه به عنوان نهادی که قانون وضع می کند گفت: اگر نماینده ی مجلسی تازه کار است و به عنوان مثال فرق طرح و لایحه و خیلی از مسائل قانون گذاری را نمی داند ایرادی ندارد و می توان با آموزش دادن این مشکلات را حل کرد اما چیزی که بسیار مهم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار نماینده مجلس با سرباز از نگاه یک حقوقدان

رفتار نماینده مجلس با سرباز از نگاه یک حقوقدان