مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:452021-01-25اقتصادي

کدام پروژه های صنعتی همدان تا بهار 1400 افتتاح می شوند؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افتتاح طرح های صنعتی استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: کارخانه تولید خمیرالکترود برای نخستین بار در کشور در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ راه اندازی شده که در حال تولید آزمایشی است و اوایل اسفندماه به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افتتاح طرح های صنعتی استان تا پایان امسال خبر داد و گفت: کارخانه تولید خمیرالکترود برای نخستین بار در کشور در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ راه اندازی شده که در حال تولید آزمایشی است و اوایل اسفندماه به بهره برداری می رسد.

حمیدرضا متین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح توسعه شرکت فولاد راد با تولید شمش فولاد به ظرفیت 300 هزار تن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح شرکت الیاف سازان سرکان در دهه فجر، افزود: این شرکت در حال فعالیت است و به صورت رسمی در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

متین از افتتاح دو طرح توسعه فاران شیمی و طرح توسعه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح توسعه شرکت فاران شیمی و هگمتان دارو به بهره برداری رسیده اند.

افتتاح 3 طرح فروسیلیس در بهار1400 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به افتتاح سه شرکت فروسیلیس در ملایر، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام پروژه های صنعتی همدان تا بهار 1400 افتتاح می شوند؟

کدام پروژه های صنعتی همدان تا بهار 1400 افتتاح می شوند؟