مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-25اقتصادي

کلانشهر قم نیازمند 4 آرامستان


اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نیاز کلانشهر قم به آرامستان های جدید در جهات اربعه، تکمیل آرامستان نیمه تمام دارالسلام را خواستار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مشکل کمبود آرامستان بویژه در کلانشهرها و همچنین جانمایی مناسب برای این آرامستان ها، از اموری است که همواره مورد توجه مدیریت شهری کلانشهرها بوده است.

در این بین، کلانشهر قم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو از چند سال گذشته، برنامه ریزی هایی در مدیریت شهری برای جانمایی و پیش بینی احداث آرامستان های جدید مطابق با نقشه های توسعه ای محدوده شهری صورت گرفته است.

در این باره رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که جانمایی های لازم برای آرامستان های مورد نیاز قم صورت گرفته است خاطر نشان کرد: این جانمایی ها در جهات چهارگانه و مطابق با ابلاغیه سازمان شهرداری ها بوده است تا مشکل برخی کلانشهرها مانند تهران و محدودیت آن به آرامستان بهشت زهرا، در قم پیش نیاید.

روح الله امراللهی افزود: بر این اساس یکی از آرامستان های پیش بینی شده برای قم، آرامستان دارالسلام در ضلع جنوب شرقی جمکران است که بررسی های صورت گرفته نشان می دهد این محدوده، مشکل زیست محیطی، باد و یا آب های زیرزمینی ندارد و از این لازم است تا تسریعی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانشهر قم نیازمند 4 آرامستان

کلانشهر قم نیازمند 4 آرامستان