مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-25اقتصادي

تعدیل روشنایی 48 هزار چراغ معابر در گلستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از تعدیل روشنایی و خاموش کردن 47 هزار و 623 چراغ روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف برق در فصل زمستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نصیری اظهارکرد: خاموشی چراغ های معابر به صورت یک درمیان و در معابر اصلی شهری و جاده ها اجرا می شود و چراغ های روشنایی محلات شامل این طرح نیست.

طبق گفته وی با اجرای این طرح حدود 11 هزار و هشت کیلووات در بار شبکه صرفه جویی می شود.

نصیری بیان کرد: این طرح همزمان با سایر نقاط کشور در استان اجرا شده که تلاش می شود با تعدیل روشنایی معابر درون شهری مصرف برق زمستان کاهش یابد.

وی اضافه کرد: افزایش سرما در اکثر مناطق کشور منجر به افزایش مصرف گاز و محدودیت در تامین سوخت نیروگاه های کشور شده و درصورتی که مشترکین 10 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند مشکلی بابت تامین برق وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان هدف از اجرای این طرح را صرفه جویی در مصرف برق و کاهش تولید نیروگاه ها عنوان کرد و افزود: به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی برای گرمایش منازل در اکثر نقاط کشور، طرح های متعددی در سراسر کشور اجرا شد که تعدیل چراغ های روشنایی معابردرون و برون شهری یکی از این طرح های اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل روشنایی 48 هزار چراغ معابر در گلستان

تعدیل روشنایی 48 هزار چراغ معابر در گلستان