مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 03:452021-01-25بين الملل

تداوم حضور 5 هزار نیروی گارد ملی برای تأمین امنیت کنگره آمریکا


همزمان با برگزاری جلسات استیضاح رییس جمهور پیشین آمریکا در مجلس سنای فدرال، حدود پنج هزار تن از نیروهای گارد ملی آمریکا برای تأمین امنیت این جلسات در پایتخت سیاسی آمریکا استقرار می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در پی شورش هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در روز ششم ژانویه 2021 و یورش ناگهانی آنها به داخل ساختمان این نهاد قانونگذاری، حدود 25 هزار نیروی گارد ملی برای تأمین امنیت مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا روانه شهر واشنگتن دی.

سی پایتخت سیاسی آمریکا شدند.

نشریه پولیتیکو روز یکشنبه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد با توجه به اینکه فرآیند استیضاح ترامپ در مجلس سنا یک موضوع امنیتی است، نهادهای مجری قانون فدرال به قانونگذاران کنگره گفته اند که برای تأمین امنیت این نشستها حضور 5000 تن از نیروهای گارد ملی تا اواسط ماه مارس الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین نشریه، حضور نیروهای گارد ملی برای دفاع از کنگره در برابر نگرانی های امنیتی مربوط به استیضاح - از جمله احتمال برگزاری تظاهرات گسترده- کمک خواهدکرد.

گفتنی است، تا آغاز ماه فوریه حدود 7،000 نیرو برای حراست از کنگره در برابر هرگونه شورش احتمالی حضور خواهند داشت که تا زمان آغاز استیضاح ترامپ (روز هشتم فوریه)، این تعداد به 5،000 نفر کاهش خواهد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم حضور 5 هزار نیروی گارد ملی برای تأمین امنیت کنگره آمریکا

تداوم حضور 5 هزار نیروی گارد ملی برای تأمین امنیت کنگره آمریکا