مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:002021-01-24سياسي

مسیر اقتدار و توسعه از سوادآموزی و علم اندوزی می گذرد


فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه مسیر اقتدار و توسعه از سوادآموزی و علم اندوزی می گذرد، گفت: معلمان سفیران آگاهی بخشی به مردم برای حفظ سلامت عمومی جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از سوادآموزان برتر و آموزش دهندگان فعال نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با شناخت دقیق نسبت به خطرات پدیده بی سوادی و با نگاه به آینده کشور در فاصله ای کوتاه پس از پیروزی انقلاب، فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند.

وی گفت: نهضت سوادآموزی با ریشه کن کردن جهل و بی سوادی و توسعه آگاهی و دانش، در کنار نهاد آموزش و پرورش زمینه ساز دست یابی به فناوری های روز و ضامن اقتدار کشور در منطقه طی بیش از 40 سال گذشته بوده است.

فرماندار پیشوا ادامه داد: کار آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بسیار دشوار است و این عزیزان ایثارگرانه در مسیر روشن کردن اذهان مردم فعالیت می کنند اما امسال به دلیل شیوع سفیران آگاهی بخشی به مردم برای حفظ سلامت عمومی جامعه هستید و باید از همه ابزارها و فرصت هایی که در اختیار دارید در این راستا بهره گیرید.

انتهای پیام/67037/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر اقتدار و توسعه از سوادآموزی و علم اندوزی می گذرد

مسیر اقتدار و توسعه از سوادآموزی و علم اندوزی می گذرد