مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-24پزشكي

هدف اصلی ارائه خدمت در بیمارستانهای 32 تخت خوابی ارائه خدمات اورژانسی است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ارائه خدمات در حوزه سلامت بر پایه نظام سطح بندی تعریف می شود و بر این اساس در بیمارستانهای 32 تخت خوابی و پایین تر هدف ارائه خدمات اورژانس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، دکتر عبدالله غریب زاده اظهار کرد: ارائه خدمات در حوزه سلامت بر پایه نظام سطح بندی تعریف می شود و بر این اساس در بیمارستانهای 32 تخت خوابی و پایین تر هدف ارائه خدمات اورژانس است و بر اساس امکان تامین نیروی تخصصی حداکثر دو رشته با وابستگی کمتر به سایر رشته ها در این مراکز مستقر می گردد.

وی ضمن تقدیر و سپاس از زحمات شبانه روزی همکاران در مبارزه با ویروس کرونا و همراهی فرمانداران و تمام دستگاههای اجرایی در این مبارزه، افزود: استقرار رشته های وابسته به اتاق عمل از قبیل زنان جهت ارائه خدمت نیازمند حضور تیم تخصصی شامل بیهوشی و جراحی می باشد که در حال حاضر برای بیمارستانهای 32تخته تعریف نشده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: بیمارستان سیریک در حال حاضر با بخش های اورژانس، بستری عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زایمان، تالاسمی و دیالیز با حضور دو رشته تخصصی داخلی و اطفال به مردم منطقه خدمات رسانی می کند و این خدمات در سطح بیمارستان مذکور مطلوب می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی ارائه خدمت در بیمارستانهای 32 تخت خوابی ارائه خدمات اورژانسی است

هدف اصلی ارائه خدمت در بیمارستانهای 32 تخت خوابی ارائه خدمات اورژانسی است