مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:402021-01-24سياسي

از اعزام تیم های تخصصی به مناطق محروم تا پایش خانوارها در طرح شهید سلیمانی


​خبرگزاری فارس-سردبیری استانها: در راستای اجرای منویات کرونا ) همه گیر خواهد کرد ، دستورات فرماندهی کل سپاه و پیرو تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کشور، طرح مشترکی به نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی اجرا شود.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین از دوم آذر ماه و آغازین روز از هفته بسیج در سراسر کشور به اجرا درآمده است.

مردم ایران اسلامی با همکاری و همدلی خود گام های مؤثری در به ثمر رسیدن این طرح برداشته اند.

در ذیل نمونه هایی از طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اجرا شده و توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس پوشش داده اند را ببینید.

  از پایش 89 هزار خانوار تا شناسایی 723 مبتلای قطعی در طرح شهید سلیمانی هاشم هیهات اظهار داشت: طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی با هدف تشخیص سریع کرونا، قطع زنجیره شیوع آن و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در استان اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی از آذرماه امسال در استان خراسان جنوبی آغاز شد، بیان داشت: در اجرای این طرح تمام محله های استان فازبندی شده تا تیم های عملیاتی بتوانند مأموریت کمک رسانی به مبتلایان ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعزام تیم های تخصصی به مناطق محروم تا پایش خانوارها در طرح شهید سلیمانی

از اعزام تیم های تخصصی به مناطق محروم تا پایش خانوارها در طرح شهید سلیمانی