مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-24سياسي

امام جمعه قزوین: کرونا نباید بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم های دهه فجر شود


حجت الاسلام عابدینی امام جمعه قزوین با تاکید بر برگزاری مراسم های بزرگداشت دهه فجر، اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

وی اظهار داشت: کرونا امروز نقش یک فتنه را ایفا می کند چراکه از یک سو عامل بیماری برای مردم ما شده و از سوی دیگر در ابعاد مختلف درحال فتنه گری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ویروس کرونا نباید بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم های بزرگداشت دهه مبارک فجر شود بلکه این برنامه ها باید با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دستورات ستاد کرونا برگزار شود.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های در دوره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در این ایام باید مراقبت کنیم که برگزاری هر اجتماع و بزرگداشتی با رعایت مسائل بهداشتی انجام بگیرد و در عین حال نباید کرونا بهانه ای شود که حتی با رعایت پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: کرونا نباید بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم های دهه فجر شود

امام جمعه قزوین: کرونا نباید بهانه ای برای برگزار نشدن مراسم های دهه فجر شود