مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:302021-01-24حوادث

افسر ایمنی آتش نشانی کیست؟


سیدهادی حجازی معاون آموزش و مسئول افسران ایمنی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: استاندارد های مرجع آتش نشانی صراحت اعلام می کنند که یک افسر ایمنی باید بر شرایط، - معاون آموزش و مسئول افسران ایمنی سازمان آتش نشانی تهران گفت: استاندارد های مرجع آتش نشانی صراحت اعلام می کنند که یک افسر ایمنی باید بر شرایط، فعالیت ها و عملکرد ها در حوادث نظارت کند تا مشخص شود که بر اساس برنامه ی مدیریت ریسک که در سازمان تعریف شده است.

سیدهادی حجازی معاون آموزش و مسئول افسران ایمنی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: استاندارد های مرجع آتش نشانی صراحت اعلام می کنند که یک افسر ایمنی باید بر شرایط، فعالیت ها و عملکرد ها در حوادث نظارت کند تا مشخص شود که بر اساس برنامه ی مدیریت ریسک که در سازمان تعریف شده است، آیا فعالیت ها در محدوده (ریسک قابل قبول) قرار دارند یا خیر.

وی ادامه داد: به زبان ساده تر می توان گفت که افسر ایمنی حادثه در واقع مدیریت خطر در عملکرد های یک حادثه را بر عهده دارد و باید مواجهه آتش نشان ها را با ریسک های عملیاتی ارزیابی کند.

آنچه در این تصویر مشاهده می شود اینست که یک افسر ایمنی حادثه در سازمان آتش نشانی تهران در حال انجام فعالیت تخصصی خود در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر ایمنی آتش نشانی کیست؟

افسر ایمنی آتش نشانی کیست؟