مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-24اقتصادي

مقابله با فرارهای مالیاتی به شکل جدی پیگیری می شود


معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مقابله با فرارهای مالیاتی به شکل جدی پیگیری و دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مسیحی شامگاه یکشنبه در جمع برخی از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی کاشان با اشاره به اینکه سعی کرده ایم یک موازنه بین حوزه تولید و نظام مالیاتی در کشور ایجاد کنیم، اظهار داشت: نگاه سازمان امور مالیاتی عدم مزاحمت برای بخش تولید است.

وی با اشاره به اینکه برای واحدهای شناسنامه دار اقتصادی کشور در حوزه مالیات تسهیلاتی ارائه کنیم، ابراز داشت: یکی از این تسهیلات بررسی پرونده های واحدهای تولیدی در محل استقرار این واحدهاست.

رأی هیچکدام از اعضای هیئت های حل اختلاف مالیاتی بر رأی دیگری سنگینی ندارد معاون سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه هیئت های حل اختلاف مالیاتی مستقل است، تصریح کرد: رأی هیچکدام از اعضا بر رأی دیگری سنگینی ندارد و حکم با رأی اکثریت صادر می شود.

وی با بیان اینکه رفع تعهد ارزی در اختیار سازمان امور مالیاتی نیست، خاطرنشان کرد: رفع تعهد ارزش فقط در دو بخش صادرات خدمات فنی و بخش کشاورزی مستثنی شده است.

سازمان امور مالیاتی بر مبنای گزارش محیط زیست عوارض آلایندگی را وصول می کند مسیحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث عوارض آلایندگی واحدهای صنعتی متولی اصلی سازمان حفاظت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فرارهای مالیاتی به شکل جدی پیگیری می شود

مقابله با فرارهای مالیاتی به شکل جدی پیگیری می شود