مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:202021-01-24اقتصادي

فروش حدود نیم میلیون جلد کتاب در نمایشگاه کتاب مجازی


سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی از فروش حدود نیم میلیون جلد کتاب در نمایشگاه کتاب مجازی تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صالحی در این توییت افزود: نمایشگاه کتاب مجازی تهران تاکنون حدود نیم میلیون کتاب و 25 میلیارد تومان فروش داشته است.

او ادامه داد: گرچه چونان هر نهال تازه مراقبت می طلبد، اما تجربه ای ارزشمند است که می تواند چشم انداز نوی در افق فرهنگ مکتوب و اقتصاد نشر پدید آورد.

وی تاکید کرد: قدردان همراهی های اصحاب نشر و رسانه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین امسال، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود تا با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانکفورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گرفته شد.

محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به ریاست ایوب دهقانکار مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کرد.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از 1000 ناشر حضور دارند و بالغ بر 100 هزار عنوان کتاب برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش حدود نیم میلیون جلد کتاب در نمایشگاه کتاب مجازی

فروش حدود نیم میلیون جلد کتاب در نمایشگاه کتاب مجازی