مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-24سياسي

213 پروژه زیرساختی در ایلام تحت کنترل کیفی آزمایشکاه فنی خاک قرار دارد


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در استان ایلام 213 پروژه زیرساختی در بخش عمرانی به صورت ویژه در حال پیگیری است که از این تعداد در 124 پروژه آن حضور گسترده داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مجید کیان پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه آزمایشگاه بیش از هزار شعبه واحد در سراسر کشور دارد، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، قدمتی بیش از 65 سال دارد و در دهه 40 احداث و تا سال 53 جزو زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و از سال 53 تحت مدیریت وزارت راه و ترابری قرار می گیرد و از سال 63 به بعد نیز اساسنامه ی آن در مجلس شورای اسلامی مصوب می شود.

وی افزود: در اکثر استان ها آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی در جهت کنترل کیفی پروژه حضور دارد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره بر اینکه حدود 60 هزار کیلومتر برنامه برداشت در سراسر کشور در نظر گرفته شده است، گفت: در بحث نگهداری راه ها که در سراسر کشور از مهر ماه آغاز شده تا کنون 67 درصد پیشرفت فیزیکی در سراسر کشور وجود داشته و بیش از 35 هزار کیلومتر برداشت خاک نیز انجام شده یا در حال انجام است.

وی ادامه داد: پروژه ای به عنوان PMS وجود دارد که در واقع انحصارش در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و بدون تست تخریبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

213 پروژه زیرساختی در ایلام تحت کنترل کیفی آزمایشکاه فنی خاک قرار دارد

213 پروژه زیرساختی در ایلام تحت کنترل کیفی آزمایشکاه فنی خاک قرار دارد