مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-24ورزشي

گلمحمدی: مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد


شرایط جدول در حال حاضر طوری برای ما رقم خورده که به هر سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرم داریم اما این را خوب می دانیم که در مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، یحیی گلمحمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک با تقدیر از استقبال خوب مردم اراک از کاروان تیم پرسپولیس اظهار کرد: برای فردا بازی راحتی را مقابل آلومینیوم نخواهیم داشت اما برای کسب 3 امتیاز خواهیم جنگید.

  وی افزود: شرایط جدول در حال حاضر طوری برای ما رقم خورده که به هر سه امتیاز این دیدار احتیاج مبرم داریم اما این را خوب می دانیم که در مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولی تهران شرایط تیم را بعد از برد در دیدار قبلی مناسب دانست و گفت: با تمرینات خوبی که داشتیم شرایط تیم را از لحاظ روحی و جسمی در وضعیت خوبی می بینیم بنابراین برای رسیدن به برد در این بازی باید تمرکز خوبی داشته باشیم و زحمت زیادی بکشیم.

گلمحمدی در پاسخ به سوالی در خصوص مصدومان این تیم بیان کرد: متاسفانه در بازی مقابل فولاد خوزستان و بعد از اعلام اشتباه پنالتی به ضرر تیم ما، فشار و هیجان زیادی به بازیکنان ما وارد شد و به همین علت 3 بازیکن ما مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلمحمدی: مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد

گلمحمدی: مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد