مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-24اقتصادي

توزیع کالاهای اساسی بدون کمبود تا پایان سال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کالاهای اساسی بدون کمبود تا پایان سال در فروشگاه ها و مجموعه های صنفی توزیع می شود و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

- رامین صادقی در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار کرد: در هفته های اخیر به اندازه کافی کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم حتی بیشتر از نیاز استان تأمین و ذخیره سازی شده و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با درخواست استان به اندازه کافی روغن خوراکی، شکر و برنج برای تنظیم بازار در اختیار فروشگاه های معتبر قرار گرفته تا نسبت به توزیع آن در بین مردم اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اهالی به اندازه نیاز خود باید در خرید این کالاها اقدام کرده و از هرگونه خرید مازاد جلوگیری کنند چرا که در ماه های آینده نیز برای تأمین بازار کالاها ذخیره سازی شده و در اختیار آنها قرار می گیرد.

صادقی افزود: وزارت صمت حتی بیشتر از میزان مصرف سرانه استان تخصیص این کالاها را انجام داده به طوریکه یک هزار تن روغن به عنوان مصرف خانگی و همچنین صنوف مختلف تأمین و با همکاری مباشر در حال توزیع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما هیچ کمبودی را در بازار نداریم اما برخی از افراد تلاش می کنند تا با دامن زدن به برخی شایعات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کالاهای اساسی بدون کمبود تا پایان سال

توزیع کالاهای اساسی بدون کمبود تا پایان سال