مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-24ورزشي

بازیکن تیم گیتی پسند: هدفمان قهرمانی گیتی پسند است


بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: با توجه به تعداد زیاد ملی پوشان نیاز به هماهنگی داریم تا به شرایط مطلوب برسیم که در آینده با رسیدن به این هماهنگی قطعا بازی های بهتری از ما خواهید دید و هدف ما قهرمانی گیتی پسند است.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: با توجه به تعداد زیاد ملی پوشان نیاز به هماهنگی داریم تا به شرایط مطلوب برسیم که در آینده با رسیدن به این هماهنگی قطعا بازی های بهتری از ما خواهید دید و هدف ما قهرمانی گیتی پسند است.

حمید احمدی امروز (یکشنبه- 5 بهمن ماه) پس از برد 2 بر یک مقابل منصوری قرچک، اظهار کرد: امروز یک بازی خیلی سخت با تیم منصوری داشتیم، هفته قبل با باختی که مقابل مقاومت البرز داشتیم همگی مصمم به برد در این دیدار بودیم.

وی افزود: باید بگویم منصوری یکی از تیم های خوب لیگ است و کادر فنی خوبی دارد، هفته گذشته بدشانسی داشتیم و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیکن تیم گیتی پسند در خصوص داوری این بازی گفت: همانگونه که ما اشتباه داریم، داور هم اشتباه دارد و فشار روی آنها بود و فکر کنم در یکی، دو صحنه اشتباه کرد؛ اما در کل قضاوت بدی نداشتند.

احمدی تصریح کرد: چون ملی پوشان زیادی داریم به هماهنگی لازم نرسیدیم و در آینده بهتر خواهیم شد هدفمان قهرمانی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم گیتی پسند: هدفمان قهرمانی گیتی پسند است

بازیکن تیم گیتی پسند: هدفمان قهرمانی گیتی پسند است