مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:452021-01-24سياسي

سوء پیشینه ؛ اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا


رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: پیرو تاکیدات وزیر محترم کشور و فرماندار محترم تهران ارایه مدرک عدم سوء پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم می باشد.

- رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران: "سوء پیشینه"؛ اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: پیرو تاکیدات وزیر محترم کشور و فرماندار محترم تهران ارایه مدرک عدم سوء پیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایمان قربانی گفت: باتوجه به اینکه تا زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی حدود 45 روز دیگر زمان باقیست، متقاضیان و واجدین شرایط می بایست برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتما نسبت به اخذ برگ سوء پیشینه اقدام و به منظور ثبت نام آن را ارائه نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، قربانی افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه تاریخ 20 اسفندم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء پیشینه ؛ اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

سوء پیشینه ؛ اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا