مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-24سياسي

عذرخواهی صادق زیباکلام از خسرو معتضد


در روزی که خبر عذرخواهی رییس صداوسیما از رییس جمهور برای اظهارات مطرح شده توسط یک مهمان در برنامه ای تلویزیونی، رسانه ای شد، صادق زیباکلام هم در متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از خسرو معتضد و مخاطبان به واسطه آنچه که رفتاری در مناظره ای تلویزیونی عنوان کرده است، عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همان روزی که اظهارنظر خاص کارشناس یک برنامه زنده تلویزیونی درباره رییس جمهور حاشیه ساز شد، بخشی از یک مناظره تاریخی درباره رضاشاه هم در شبکه ای دیگر، در فضای مجازی و رسانه ها حاشیه آفرید.

در نهایت امروز ـ یکشنبه ـ 5 بهمن ماه ـ صادق زیباکلام با عذرخواهی برای رفتارش در این برنامه، توضیحی را درباره روند حضور در این برنامه ارائه داده و تاکید کرده است که قصدش توجیه این رفتار نیست، اما واقعیت این است که سه سال پیش برای ساخت برنامه ای درباره رضاشاه با او تماس گرفته اند اما او عنوان کرده که روایتش با روایت رسمی درباره این شخصیت متفاوت است.

همچنین فرد پیشنهاددهنده که زیباکلام عنوان کرده او را نمی شناخته است، چنین گفته که تهیه کننده، یک موسسه خصوصی است و از بهروز افخمی به عنوان تهیه کننده نام برده شده است.

در نهایت هم فیلمبرداری طی چهار روز، به صورت فشرده تا پاسی از نیمه شب انجام می گرفته و بیش از 20 برنامه درباره تمامی جنبه های دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی صادق زیباکلام از خسرو معتضد

عذرخواهی صادق زیباکلام از خسرو معتضد