مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-24اجتماعي

بهره برداری از کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن که به طول 1050 متر در امتداد کانال معلم و با هدف انتقال بخشی از رواناب های بالادست به کانال سجاد واقع در بزرگراه آیت ا… سعیدی احداث شده است، - همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صورت پذیرفت.

بهره برداری از کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن در منطقه 18 همزمان با بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن که به طول 1050 متر در امتداد کانال معلم و با هدف انتقال بخشی از رواناب های بالادست به کانال سجاد واقع در بزرگراه آیت ا… سعیدی احداث شده است، در جریان بازدید میدانی صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه های عمرانی جنوب غرب پایتخت، رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت.

طی این بازدید میدانی که به اتفاق سید محمد فیاض شهردار منطقه 18، مهندس علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و تنی چند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن

بهره برداری از کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی مدائن