مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-24سياسي

طرح تنفس جنگل نباید منجر به قطع تولید شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اجرای طرح تنفس جنگل گفت: این طرح نباید به معنای قطع کردن نفس تولید و کارخانه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر یکشنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره صنعت چوب و کاغذ استان به پدیده قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید این موضوع را جدی بگیرند چون قاچاقچیان هم عزم جدی برای سود خود دارند و هم از قدرت بسیاری برخوردارند و شما هم بخشی از حواستان را بر این موضوع متمرکز کنید.

آیت الله محمدی لایینی همچنین گفت: چوب و کاغذ یک مجموعه بزرگ است که باید آن را ستاره مازندران یا ستاره کشور نامید و وفاق و همراهی بین مدیریت و همه کارکنان شرط اصلی موفقیت است ضمن اینکه با مدیران ضعیف نباید تعارف کنید همانگونه که مدیران قوی و کارآمد را ابقاء کنید.

وی همچنین به قانون بازنشستگی های زودهنگام اشاره کرد و آن را به صلاح ندانست و گفت: نیرویی که با پول شما به سطحی از تخصص رسید نباید زود از دست شما خارج شود و این قانون ازجمله قوانینی است که به ضرر تولید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تنفس جنگل نباید به معنای قطع کردن نفس تولید کارخانجات چوب و کاغذ باشد و توقع ما این است که شما تلاش خود را انجام دهید تا به حقوقتان دست یابید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تنفس جنگل نباید منجر به قطع تولید شود

طرح تنفس جنگل نباید منجر به قطع تولید شود