مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:302021-01-24سياسي

اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از از اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اسماعیل نجار امروز در حاشیه نشست ستاد پیشگیری از بحران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به خوزستان بازدید از نزدیک پیگیری گزارشات ارسال شده و مورد بررسی قرار دادن نیاز ها در این حوضه است.

وی به حوادث سال های جاری اشاره کرد و افزود: نسبت به بودجه و درآمدهایی که در مدت گذشته تخصیص داده شد پیشرفت های قابل قبولی نسبت به سال گذشته انجام شده و مشکلات مردم در حال حاضر کمتر از سال های گذشته است.

معاون وزیر کشور از اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی خبر داد و گفت: 250 میلیارد تومان برای اهواز و 50 میلیارد تومان برای بندر امام خمینی اختصاص داده شده و همچنین درخواست وزارت نیرو در صورت تامین اعتبار انجام کار های ضربتی به فوریت جهت حل مشکلات موجود در خوزستان است.

نجار از تخصیص و تامین اعتبار 24میلیارد تومان از محل ماده 10_12 به شرکت آب و فاضلاب جهت خریداری پمپ برای حل مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب در مناطق مختلف خوزستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی

اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی