مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-24پزشكي

وزیر بهداشت: عدم ایستادگی در مقابل پروتکل شکنان خیانت ملی است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن توصیه به روسای دانشگاه های علوم پزشکی برای تشدید نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی افزود: عقب نشینی از هرگونه پروتکل شکنی و عدم ایستادگی در مقابل پروتکل شکنان خیانت ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید نمکی در اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: روسای دانشگاه های علوم پزشکی اگر به هر دلیلی با هر هجمه، طوفان و جوسازی در مقابل پروتکل شکنی کوتاه بیایند، بدانند که نمی توانیم این راه را با همدیگر ادامه دهیم.

وی افزود: امروز برد ما در مدیریت کرونا، باعث آبروی جمهوری اسلامی ایران و عزت خون شهدا می شود و اگر نتوانیم خدای ناکرده کرونا را مدیریت کنیم، یک کسر شان و بی آبرویی برای کل نظام جمهوری اسلامی ایران است نه فقط برای وزارت بهداشت.

وزیر بهداشت ادامه داد: متعهد به حمایت و پاسداشت خون شهدا هستیم و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران، قسم خورده ایم و می دانیم هرگونه پروتکل شکنی و تجاوز به حریم دیگران در این طرح عظیم ملی و شعله ور شدن آتش بیماری و ماندن کشور در این باتلاقِ می تواند ضربه ای به جمهوری اسلامی ایران باشد بنابراین باید با تمام وجود در مقابل اندک افرادی که می خواهند پروتکل ها را بکشنند، بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: عدم ایستادگی در مقابل پروتکل شکنان خیانت ملی است

وزیر بهداشت: عدم ایستادگی در مقابل پروتکل شکنان خیانت ملی است