مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-24سياسي

مشاغل گروه چهار در شهرستان های زرد خراسان جنوبی اجازه فعالیت ندارند


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تردد شبانه در شهرستان های زرد استان از ساعت 22 تا چهار صبح ممنوع است و مشاغل گروه چهار در این مناطق همچنان اجازه فعالیت ندارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: تردد شبانه در شهرستان های زرد استان از ساعت 22 تا چهار صبح ممنوع است و مشاغل گروه چهار در این مناطق همچنان اجازه فعالیت ندارند.

غلامرضا شریف زاده، امروز یکشنبه 5 بهمن درباره اعمال محدودیت ها در شهرستان های زرد و آبی به رسانه های گروهی اعلام کرد: محدودیت هایی که در مناطق زرد (متوسط خطر) اعمال خواهد شد، علاوه بر موارد یادشده شامل حضور دوسوم کارکنان در ادارات و یک سوم دورکاری است.

وی افزود: در مناطق آبی (کم خطر) مشاغل گروه چهار هم اجازه فعالیت دارند و منع تردد شبانه در شهرهای آبی با نظر فرمانداران متناسب با وضعیت آن شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های استان گفت: در حال حاضر شهرستان های درمیان، سربیشه، خوسف و بشرویه در وضعیت آبی یا کم خطر قرار دارند و شهرستان های نهبندان، بیرجند، قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس و طبس در وضعیت زرد یا متوسط خطر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل گروه چهار در شهرستان های زرد خراسان جنوبی اجازه فعالیت ندارند

مشاغل گروه چهار در شهرستان های زرد خراسان جنوبی اجازه فعالیت ندارند