مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-24سياسي

اجرای 8 برنامه شاخص دهه فجر ویژه بانوان در گلستان


رییس کارگروه زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان گفت: در دهه فجر امسال 8 برنامه شاخص توسط کارگروه بانوان در استان انجام می شود.

- ایسنا/گلستان رییس کارگروه زنان و خانواده ستاد گرامیداشت دهه فجر گلستان گفت: در دهه فجر امسال 8 برنامه شاخص توسط کارگروه بانوان در استان انجام می شود.

الهه غیناقی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کارگروه تخصصی زنان و خانواده 2 هزار و 336 برنامه اجرا می کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: تکریم از یک هزار و 247 مادر شهید، اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم و توزیع اقلام بهداشتی، برگزاری همایش فجر فاطمی - شکوه فاطمی، تقدیر از سه بانوی کارآفرین نمونه و بانوان فعال اتاق بازرگانی و غیره از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گلستان، 200 زن سرپرست خانوار آموزش و توانمندسازی انجام دادیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر و بزرگداشت مقام زن، برنامه های از سوی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها به کارگروه تخصصی زنان و خانواده ستاد دهه فجر استان ارسال شده که در این مدت اجرا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 برنامه شاخص دهه فجر ویژه بانوان در گلستان

اجرای 8 برنامه شاخص دهه فجر ویژه بانوان در گلستان