مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-24سياسي

نماینده اردکان در مجلس؛گردشگری می تواند عدد چهارم بودجه کشور باشد


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت از صنعت کاربافی در شهرستان اردکان، گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی اردکان مهمترین مطالبه مردم این دیار از وزارتخانه میراث فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردکان، محمدرضا دشتی در جلسه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری اردکان که با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان برگزار شد، با بیان این که شهرستان اردکان دروازه ورودی استان یزد از سمت اصفهان است، اظهار کرد: اردکان سرشار از ظرفیت های میراثی است و باید بیش از پیش مورد توجه دست اندرکاران این حوزه قرار گیرد.

وی وجود بزرگترین زیارتگاه زرتشتیان جهان و همجواری شهرستان عقدا با منحصربفردترین بافت تاریخی را از جمله ظرفیت های میراثی شهرستان اردکان دانست و افزود: اردکان یکی از منسجم ترین بافت های تاریخی کشور را دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ثبت جهانی بافت تاریخی اردکان مهمترین مطالبه مردم این دیار از وزارتخانه میراث فرهنگی است.

دشتی با بیان این که مدیران حوزه میراث فرهنگی اردکان پشت میز نشین نیستند، تصریح کرد: برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد مهمترین ویژگی میراث فرهنگی در شهرستان اردکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردکان در مجلس؛گردشگری می تواند عدد چهارم بودجه کشور باشد

نماینده اردکان در مجلس؛گردشگری می تواند عدد چهارم بودجه کشور باشد