مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-24سياسي

جزییات مصوبات یارانه ای کمیسیون تلفیق به روایت مالک شریعتی


عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه این کمیسیون به 10 میلیون نفر فقیر مطلق و 25 میلیون نفر تحت پوشش امداد و بهزیستی، 183هزار تومان، - مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر اینکه هدفمندی یارانه ها امروز در کمیسیون تلفیق نهایی شد، اظهار داشت: دیروز یارانه نقدی و غیرنقدی خانوارها ومعیشتی آبان 98 در 3 طبقه جمعیتی یکپارچه شد.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه به 10 میلیون نفر فقیر مطلق و 25 میلیون نفر تحت پوشش امداد و بهزیستی، 183هزار تومان، به 23 میلیون نفر دیگر 136 هزارتومان و ما بقی تا سقف 78 میلیون نفر 91 هزار تومان تعلق می گیرد.

  شریعتی اظهار داشت: همانطور که در عنوان این یارانه ها آمده است بخشی از یارانه ها غیرنقدی خواهد بود که در قالب کارت تخفیف خرید کالاهای اساسی مصوب شده است.

امروز سایر مبالغ هدفمندی توسط آقای حاجی بابایی رییس کمیته تبصره14 در جدولی یکپارچه طرح و مصوب شد.

وی با اشاره به نکات مثبت این طرح افزود: افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، از 9 هزار میلیارد تومان به 19 هزار میلیارد تومان، حمایت از تولید و اشتغال که از 7 هزار میلیارد تومان به 32 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که در عمل به بخش مغفول هدفمندی بعد از ده سال بیش از 4 برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبات یارانه ای کمیسیون تلفیق به روایت مالک شریعتی

جزییات مصوبات یارانه ای کمیسیون تلفیق به روایت مالک شریعتی