مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-24اقتصادي

نیمی ازحقوق کارمندان از چاپ اوراق قرضه تأمین می شود


مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، با اشاره به اینکه، 50 درصد حقوق را دولت از طریق چاپ و قرض اوراق که تورم زاست و فشار به مردم می آورد، جبران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، بهروز مهدلو در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان بابیان اینکه، در شرایطی که تحریم هستیم و نفت نداریم باید از طریق مالیات هزینه ها را بدهیم، اظهار کرد: در سال متوسط 30 هزار میلیارد تومان دولت حقوق به کارمندانش می دهد درصورتی که متوسط مالیاتی که می گیریم 15 هزار میلیارد تومان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، با اشاره به اینکه، 50 درصد حقوق را  دولت از طریق چاپ و قرض اوراق که تورم زاست و فشار به مردم می آورد، جبران می کند، افزود: در سال 97 که در استان اصفهان حضور پیدا کردم یک بسته حمایتی برای تولید دادیم که در این سه سال بسته حمایتی اجراشده و امسال از مشاغلی که به خاطر کرونا دچار مشکل شده اند هم بسته های حمایتی دادیم.

وی گفت: بالغ بر 4800 مؤدی را از امسال تقسیط بلند کردیم که تقسیط ها به سال 1403 هم رسیده است و حداقل اقساط 36 ماهه را برای فعالان اقتصادی فعال کردیم تا قدرت خریدشان بالا باشد.

مهدلو با اشاره به اینکه، بالای 150 مؤدی که چک هایش برگشت خورده را تقسیط می کنیم، افزود: 280 میلیارد تومان از اول سال تابه حال استرداد دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی ازحقوق کارمندان از چاپ اوراق قرضه تأمین می شود

نیمی ازحقوق کارمندان از چاپ اوراق قرضه تأمین می شود