مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-24دانش

چوب لای چرخ پایان نامه نویسی/ قطع دسترسی دانشجویان به ایرانداک


یک ماهی است که امکان دسترسی به متن پایان نامه ها در ایرانداک وجود ندارد و این موضوع در شرایط کرونا، دانشجویان تحصیلات تکمیلی را با چالش مواجه کرده است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: پایان نامه یک بخش مهم برای به پایان رساندن تحصیلات تکمیلی و دکتری محسوب می شود و به عبارت دیگر تا دانشجو پایان نامه خود را ننویسد و از آن دفاع نکند و نمره قبولی را نگیرد، از مقطعی که در آن تحصیل می کند، گذر نخواهد کرد.

پایان نامه، نوشته ای است که از راه تجزیه و تحلیل منطقی و انجام پژوهش و تحقیق های علمی اقدام به پاسخگویی به سؤالی علمی می کند این تعریف از پایان نامه جنبه تحقیقاتی و پژوهشی پایان نامه را نشان می دهد.

البته پایان نامه نوشتن هم مراحل دارد و دانشجو باید این مسیر را البته کمک استاد راهنما طی کند.

دانشجویان برای نوشتن پایان نامه نیاز به مطالعه و تحقیق دارند؛ کتاب ها، مقالات و پایان نامه های متعددی را باید مطالعه کنند تا مسیر درستی را در پیش بگیرند.

* وقتی دسترسی به پایان نامه ها در ایرانداک قطع شد در زمانی که کرونا نبود، دانشجویان با حضور در کتابخانه ها، مطالعه کرده و پاسخ بخشی از پرسش های خود را می گرفتند اما از زمانی که کرونا، مهمان ناخوانده مردم شده است و افراد مجبور به قرنطینه خانگی شدند، همه چیز تغییر کرد و فضای مجازی بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب لای چرخ پایان نامه نویسی/ قطع دسترسی دانشجویان به ایرانداک

چوب لای چرخ پایان نامه نویسی/ قطع دسترسی دانشجویان به ایرانداک