مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:352021-01-24بين الملل

عراق به فعالیت شرکت انگلیسی سیرکو در فرودگاه بغداد پایان داد


ناظران عراقی معتقدند که در نتیجه مدیریت این شرکت بر حریم هوایی عراق، مسئولان این کشور کنترلی بر حریم هوایی و نیز اطلاعاتی از آنچه در حریم هوایی عراق می گذرد، - ندارد.

در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر بروز تخلفاتی در قرارداد شرکت انگلیسی سیرکو که ناوبری هوایی فرودگاه بین المللی بغداد را برعهده داشت عراق همکاری با این شرکت را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شبکه تلویزیونی العهد عراق امروز (یکشنبه) اسنادی را منتشر کرد که نشان می دهد شرکت عمومی ناوبری هوایی عراق به همکاری با شرکت انگلیسی ارایه کننده خدمات ناوبری هوایی پایان داده و با شرکتی عراقی در این زمینه قرارداد بسته است.

برهان المعموری عضو کمیسیون خدمات و آبادانی در پارلمان عراق پنجشنبه گذشته گفته بود که قرارداد با شرکت سیرکو پایان سال 2020 تمام شد و قرارداد در ظاهر با یک شرکت خارجی بود اما این پرسنل و نیروهای کاردان عراقی بودند که مدیریت پرونده ناوبری هوایی را برعهده داشتند.

وی افزود که این کمیسیون در نشست خود با رییس شرکت عمومی خدمات ناوبری هوایی عراق پرونده مدیریت ناوبری هوایی و امکان پایان قرارداد با شرکت های خارجی را برای مدیریت داخلی پرونده ناوبری هوایی بررسی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به فعالیت شرکت انگلیسی سیرکو در فرودگاه بغداد پایان داد

عراق به فعالیت شرکت انگلیسی سیرکو در فرودگاه بغداد پایان داد