مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-24سياسي

بر قرار بودن محدودیت های تردد شبانه در 4 شهرستان زرد استان زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهرستان های زرد کرونایی همچنان برقرار بوده و متخلفان اعمال قانون می شوند.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: محدودیت های تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهرستان های زرد کرونایی همچنان برقرار بوده و متخلفان اعمال قانون می شوند.

خدابخش مرادی نافچی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت رنگ بندی کرونا شهرستان های استان زنجان، اظهار کرد: اکنون شهرستان های زنجان، خرمدره، طارم، ماهنشان در وضعیت زرد و شهرستان های ابهر، خدابنده، سلطانیه و ایجرود در وضعیت آبی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

وی در رابطه با محدودیت های تردد در شهرستان های دارای وضعیت زرد کرونایی، افزود: محدودیت های تردد در شهرستان های دارای وضعیت زرد کرونایی همانند گذشته از ساعت 21 تا 4 بامداد اعمال می شود.

این مسئول با تاکید بر کنترل و نظارت جدی بر اعمال محدودیت های تردد در شهرستان های زرد کرونایی، تصریح کرد: زنجانی ها به محدودیت ها توجه کنند در غیر این صورت از روش های الکترونیک (دوربین ها) و نیروهای انتظامی مستقر، اعمال قانون خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر قرار بودن محدودیت های تردد شبانه در 4 شهرستان زرد استان زنجان

بر قرار بودن محدودیت های تردد شبانه در 4 شهرستان زرد استان زنجان