مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-24اجتماعي

نوآوری و کارآفرینی ، رمز جهش تولید در تجهیزات آموزشی کشور است


دوران مدرسه و دانشگاه برای ما همیشه خاطره ساز بوده و روزهای تحصیل و کارها و حرف های معلم ها و اساتید ، در گوشه ذهنمان ماندگارست.

- .

همه ما با تخته سیاه و گچ، وایت برد و ماژیک وایت برد، نیکمت و صندلی خاطره داریم ولی با کسانی که صندلی ها، وایت برد ها و ماژیک ها را می سازند و در  این  صنعت  فعالیت می کنند آشنایی نداریم.

بخشی از تجهیزات آموزشی که در مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود، در یک کارخانه نوآور و توسط کارآفرینان خلاق آن تولید شده است.

کارآفرینانی که اعتقاد دارند نوآوری و  کارآفرینی در حوزه تجهیزات آموزشی کشور رمز جهش تولید در این صنعت و ارتقا کیفیت آموزش کشور خواهد شد معلمین و اساتید بدلیل استفاده زیاد از تخته سیاه و گچ دچار عوارضی می شدند که در بلند مدت سلامت آنها را به خطر می انداخت، کارآفرینان صنعت آموزش کشورمان نیز از سال ها قبل برای پاسخ به خواسته های معلمین و اساتید و ارتقا سطح کیفی تجهیزات آموزشی تلاش های زیادی کرده اند که به جرات می توان گفت کارخانه شیدکو از آن دست تولید کنندگانی است که نوآوری و تنوع کمی و کیفی تولید تجهیزات مورد نیاز مدارس و دانشگاه ها را سر لوحه کار خود قرار داده و به عنوان نوآور برتر صنعت آموزش کشور علیرغم مشکلات بوجود آمده و شیوع کرونا در راستای جهش تولید گام های مهمی برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری و کارآفرینی ، رمز جهش تولید در تجهیزات آموزشی کشور است

نوآوری و کارآفرینی ، رمز جهش تولید در تجهیزات آموزشی کشور است