مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-24فناوري

15 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی سه سایت جدید در شهرستان های بیرجند و خوسف، 15 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی بهی ظهر یکشنبه در بازدید از سایت همراه روستای حسن آباد شهرستان بیرجند بیان کرد: با اتمام مراحل نصب تجهیزات و راه اندازی سه سایت در روستاهای حسن آباد و ماهوسک شهرستان بیرجند و کلاته ملک شهرستان خوسف، 15 روستای استان به اینترنت متصل شدند.

وی ادامه داد: با راه اندازی این سایت ها، جمعیتی بالغ بر هزار و 500 خانوار، به شبکه ملی اطلاعات متصل و از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

بهی بیان کرد: این سایت ها از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موسوم به طرح USO، با هدف توسعه شبکه ملی اطلاعات و کاربری های مبتنی بر این شبکه در سطح روستاها، اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 10 سایت جدید اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات در حال اجرا بوده که تا مرحله نصب تجهیزات پیش رفته است.

بهی افزود: با راه اندازی این سایت ها، 40 روستای دیگر استان به این شبکه متصل و از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

15 روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند