مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-24اقتصادي

چطور بفهمیم گارانتی مجاز است یا غیرمجاز؟


مردم باید مراقب باشند تا برخی شرکت های غیر مجاز با چاپ کردن گارانتی های جعلی و فیک از اعتبار شرکت های مجاز سوء استفاده نکنند و با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می توان از مجاز بودن گارانتی ها مطمئن شد.

- جی پلاس؛ راه تشخیص شرکت های مجاز از غیرمجاز، استعلام از سامانه جامع گارانتی است.

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایی خدمات پس از فروش لوازم خانگی و صوتی و تصویری در حاشیه گشت مشترک تعزیرات حکومتی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به مردم در خصوص فعالیت برخی شرکت های غیر مجاز خدمات پس از فروش هشدار داد.

آقای سید وحید نجفی گفت: خدمات شرکت های رسمی و نمایندگی های مجاز و قانونی نشان های معتبر در ایران بر اساس تعهداتشان انجام می شود و مردم باید مراقب باشند تا برخی شرکت های غیر مجاز با چاپ کردن گارانتی های جعلی و فیک از اعتبار شرکت های مجاز سوء استفاده نکنند.

وی گفت: نشان های رسمی، معتبر و قانونی که سالیان گذشته در کشور فعالیت می کنند تحت نظارت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند و فهرست این ها در سامانه جامع گارانتی به نشانی IRANGS.

IR موجود است و افراد می توانند از طریق کد دستوری #7777*4*، شرکت های مجاز و نمایندگی رسمی نشان ها یا برند ها را استعلام کنند و می توانند از طریق کد رهگیری کالا، مشخصات ضمانت قانونی را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور بفهمیم گارانتی مجاز است یا غیرمجاز؟

چطور بفهمیم گارانتی مجاز است یا غیرمجاز؟