مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-24سياسي

آب شرب، اولویت اصلی مردم شهر کرمان است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس آب شرب را اولویت اصلی مردم شهر کرمان دانست و اظهار کرد: مصرف آب کشاورزی در کرمان 95 درصد است که میانگین کشوری 90 درصد است و باید هر چه زودتر برای این موضوع راهکار مناسبی اتخاذ کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس آب شرب را اولویت اصلی مردم شهر کرمان دانست و اظهار کرد: مصرف آب کشاورزی در کرمان 95 درصد است که میانگین کشوری 90 درصد است و باید هر چه زودتر برای این موضوع راهکار مناسبی اتخاذ کرد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست هم اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب با توجه به وضع موجود کرمان با اعضای انجمن ها و تشکل های مردم نهاد کرمان (اظهار کرد: بحث آب شرب مردم کرمان اولویت اول مدیران و نمایندگان است اما به علت شرایط اقلیمی و تغییرات اکوسیستم، استان کرمان حدود 20 سال است که درگیر خشکسالی و متوسط بارندگی در استان از متوسط کشوری پایین تر است.

وی افزود: در بحث قنات ها و سفره های زیرزمینی هم مشکلات حادی وجود دارد و این منابع آبی تغذیه نشده اند و از طرف دیگر کرمان یکی از استان های پر مصرف آب در زمینه کشاورزی و میزان مصرف آب کشاورزی در کرمان 95 درصد است که میانگین کشوری 90 درصد است.

پورابراهیمی درخصوص پروژه عظیم انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان ضمن ارائه توضیحاتی گفت: این طرح ابتدا مخالفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب، اولویت اصلی مردم شهر کرمان است

آب شرب، اولویت اصلی مردم شهر کرمان است