مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-24اقتصادي

نظارت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر 124 پروژه در ایلام


رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور گفت: 213پروژه عمرانی مهم در استان ایلام در حال اجراست که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در 124 پروژه حضور و نظارت دارد و این طرح ها از لحاظ کمی و کیفی کنترل می شوند.

- ایسنا/ایلام رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور گفت: 213پروژه عمرانی مهم در استان ایلام در حال اجراست که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در 124 پروژه حضور و نظارت دارد و این طرح ها از لحاظ کمی و کیفی کنترل می شوند.

مجید کیان پور در دیدار استاندار ایلام با قدردانی از نگاه مثبت وی در جهت استاندارد سازی طرح ها و پروژه های استان ، اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کشور یکی از شرکت های دانش بنیان مهم کشور است که بیش از 66 سال سابقه فعالیت داشته و هزارشعبه واحد آزمایشگاهی فعال در کل کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه فنی مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان مبتنی بر علم روز و همراه با ایده های جدید برای استاندارد سازی سازه ها و پروژه ها است، گفت: 500 نوع آزمایش کمی و کیفی در کشور انجام می شود که در استان ایلام بخش عمده ای از این آزمایشگاه ها اجرا و در قالب این آزمایش ها، استانداردها در روند اجرای پروژه ها بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر 124 پروژه در ایلام

نظارت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر 124 پروژه در ایلام