مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-24اقتصادي

هیچ فروشگاهی اجازه فروش فوق العاده ندارد


برای برپایی هیچ گونه نمایشگاه عرضه مستقیم بدون هماهنگی ستاد کرونا اجازه داده نمی شود و هیچ فروشگاهی اجازه اقدام به فروش فوق العاده را ندارد و در صورت مشاهده برخورد و پلمب خواهد شد چراکه این امر در شرایط کرونا به مصلحت سلامت مردم نیست.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: برای برپایی هیچ گونه نمایشگاه عرضه مستقیم بدون هماهنگی ستاد کرونا اجازه داده نمی شود و هیچ فروشگاهی اجازه اقدام به فروش فوق العاده را ندارد و در صورت مشاهده برخورد و پلمب خواهد شد چراکه این امر در شرایط کرونا به مصلحت سلامت مردم نیست.

سعید کتابی یکشنبه 5 بهمن ماه در ستاد مدیریت پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، با اشاره به شکننده بودن وضعیت شهرستان افزود: رنگ بندی ها را با توجه به معیارهایی که وجود دارد، وزارت بهداشت اعلام می کند و اعلام این رنگ بندی ها به معنای رفع بیماری نیست و با هر گونه کوتاه آمدن و عادی انگاری شرایط به حالت قبل بازخواهد گشت که باید با اطلاع رسانی مردم را نسبت به تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها آگاه کنیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان افزایش میزان ابتلای جوانان و نوجوانان را داریم که این امر می تواند نگران کننده باشد، ادامه داد: در این رابطه می طلبد هوشیاری بیشتری داشته باشیم و آمادگی خود را همچنان حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فروشگاهی اجازه فروش فوق العاده ندارد

هیچ فروشگاهی اجازه فروش فوق العاده ندارد