مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-24اجتماعي

درس خواندن به قیمت جان دانش آموزان


حادثه آتش سوزی در سردشت دزفول یک حادثه است که ممکن در هر نقطه ای رخ دهد و اولویت اول ما این است که دانش آموزان از امکان آموزش برخورد باشند حتی اگر در چادر یا کانکس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره جمع آوری کلاس های کانکسی با توجه به آتش سوزی مدرسه ای کانکسی در سردشت دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این یک حادثه است و در هر زمان ممکن است در نقطه ای از کشور حادثه اتفاق بیفتد، اولویت اول این است همه دانش آموزان از امکان آموزش برخوردار باشند حتی اگر در چادر، کانکس یا واحد استیجاری باشد.

وی افزود: در درجه اول باید اطمینان پیدا کنیم هیچ دانش آموزی از آموختن محروم نیست در گام دوم باید برای اصلاح فضای آموزشی اقدام کنیم.

حاجی میرزایی گفت: متناسب با اعتباراتی که داریم و در مقایسه با سال قبل چهار برابر شده یعنی اعتبارات خوبی دولت به توسعه فضاهای آموزشی اختصاص داده است تلاش می کنیم فضاهای آموزشی را بهبود ببخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته گذشته بر اثر اصابت صاعقه با یک مدرسه کانکسی در سردشت دزفول 6 معلم و دانش آموز دچار سوختگی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس خواندن به قیمت جان دانش آموزان

درس خواندن به قیمت جان دانش آموزان