مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-24اجتماعي

امیدی به بهبودی وضعیت هوای اصفهان نداریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه با این مدل حرکت و امکانات نمی توانیم جلوی افزایش آلایندگی هوا را بگیریم، گفت: در خوشبینانه ترین حالت می توانیم شرایط فعلی را حفظ کنیم، - ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه با این مدل حرکت و امکانات نمی توانیم جلوی افزایش آلایندگی هوا را بگیریم، گفت: در خوشبینانه ترین حالت می توانیم شرایط فعلی را حفظ کنیم، اما نمی توانیم امیدی به بهبود وضعیت هوا داشته باشیم و به سمت هوای پاک حرکت کنیم.

ایرج حشمتی در نشستی با خبرنگاران که امروز (یکشنبه_5 بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه طی 2 تا 3 ماه گذشته به لحاظ شاخص آلودگی هوا در مقایسه با سال گذشته شرایط بدتری تجربه کردیم، اظهار کرد: مهمترین موضوع برای برون رفت از مشکلات زیست محیطی داشتن استراتژی توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه پایدار چهار ویژگی برای صنایع تعریف شده است، گفت: صنایع باید توجیه اقتصادی داشته باشند و باعث تخریب محیط زیست نشوند، توسعه نباید باعث بر هم زدن نظم اجتماعی شود و حقوق نسل های آتی را پایمال کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اهمیت شناخت محیط زیست و ارزش های زیست محیطی، تصریح کرد: در استان 10 هزار واحد صنعتی، 15 هزار واحد صنفی، 700 معدن فعال و 2 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدی به بهبودی وضعیت هوای اصفهان نداریم

امیدی به بهبودی وضعیت هوای اصفهان نداریم