مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-24اجتماعي

کمبود 700 معلم در آموزش و پرورش دزفول/ روستاها کمبود معلم ندارند


مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه این اداره با کمبود 700 معلم مواجه است، گفت: مدارس مناطق روستایی و محروم دزفول کمبود معلم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محمدی خباز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول برگزار شد، اظهار کرد: 75 هزار دانش آموز، پنج هزار کادر آموزشی و اداری و چهار هزار بازنشسته فرهنگی در دزفول وجود دارد.

وی با بیان اینکه 30 تا 40 درصد مدارس دزفول در روستاها قرار دارند، افزود: پراکندگی زیادی در حوزه آموزش و پرورش دزفول وجود دارد که این موضوع با یک برنامه ریزی اصولی کنترل شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کمبود حدود 700 معلم و 100 نیروی خدماتی در دزفول، عنوان کرد: جمعیت دانش آموزان این 700 کلاس خالی، چشمگیر است که باید تلاش شود تا این کمبود به بهترین شکل ممکن جبران شود؛ ضمن اینکه برای جبران بخشی از این معضل باید از ظرفیت 300 نفر از معلمان بازنشسته به صورت اضافه کاری در مدارس سطح شهر استفاده کرد.

محمدی خباز با اشاره به توجه ویژه این اداره به مدارس مناطق روستایی و محروم، اضافه کرد: هیچ کمبودی از نظر معلم در مدارس مناطق محروم و حومه به ویژه مقطع ابتدایی وجود ندارد و تمام مدارس این مناطق از 15 شهریور دارای معلم بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 700 معلم در آموزش و پرورش دزفول/ روستاها کمبود معلم ندارند

کمبود 700 معلم در آموزش و پرورش دزفول/ روستاها کمبود معلم ندارند