مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-24ورزشي

مصاف گیتی پسند و منصوری در اصفهان/ بازارهای کوثر مقابل راگا در شهر ری


هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور با دیدار حساس گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک در اصفهان و بازارهای کوثر اصفهان و راگا در شهر ری همراه است.

- ایسنا/اصفهان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور با دیدار حساس گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک در اصفهان و بازارهای کوثر اصفهان و راگا در شهر ری همراه است.

در چهارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، امروز (یکشنبه- 5 بهمن ماه) با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

در اصفهان و از ساعت 15 گیتی پسند در سالن مخابرات اصفهان میزبان منصوری قرچک است، شاگردان شمسایی که هفته گذشته شکست غیر منتظرانه ای با نتیجه 5 بر یک مقابل مقاومت البرز داشتند برای بازگشت به جایگاه خود و دفاع از اعتبار و شخصیت تیمی خود چاره ای جز پیروزی در این دیدار را ندارند.

منصوری نیز هفته گذشته با نتیجه ای میلیمتری 3 بر2 مغلوب کراپ الوند شد.

گیتی پسند در بازی رفت موفق به پیروزی پر گل 7 بر 4 شده بودند، بنابراین به نظر می رسد بتوانند در خانه نیز موفق به شکست حریف خود شوند.

بازارهای روز کوثر اصفهان نیز در اولین دیدار خود در دور برگشت پس از دو هفته استراحت میهمان تیم راگای شهر ری هستند، تیمی که دور برگشت را با شکست 4 بر2 مقابل سن ایچ ساوه آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف گیتی پسند و منصوری در اصفهان/ بازارهای کوثر مقابل راگا در شهر ری

مصاف گیتی پسند و منصوری در اصفهان/ بازارهای کوثر مقابل راگا در شهر ری